SERVEIS COMPLEMENTARIS
Matinera, Menjador,
Transport i Extraescolars
CORREU: serveis@ceipsescasesnoves.com.es
CORREU: serveis@ceipsescasesnoves.com.es
INFORMACIÓ - CURS 2024/25
Cal tenir en compte el següent:
1.- MATINERA: emplenar el FULL D'INSCRIPCIÓ. Entregar a na Cati (directora) o a na Majka (coordinadora).
L'entrada és fa per la barrera petita situada davant els locals comercials.
2.- MENJADOR: emplenar el FULL D'INSCRIPCIÓ i entregar a na Cati (directora).
3.- TRANSPORT ESCOLAR: emplenar el FULL D'INSCRIPCIÓ i entregar a na Cati (directora).
4.- EXTRAESCOLARS: descarregar FULL D'INSCRIPCIÓ i entregar a na Cati (directora) o a na Majka (coordinadora de Matinera i d'Extraescolars). Les activitats comencen a partir d'octubre de 2024.
Si no teniu impressora podeu anar a na Cati (directora) per recollir la documentació que vos faci falta.
Per a qualsevol dubte o gestió recordau:
serveis@ceipsescasesnoves.com.es i recordau: SEMPRE amb el correu dels infants.
Empresa: COMENSALS, MENJADORS ESCOLARS, S.L.
(servei càtering, elaborat a la cuina del CEIP NOVA CABANA)
Tel. empresa: 971 769031
Correu electrònic empresa: info@comensals.com
FULL INSCRIPCIÓ 24/25 (clicar enllaç).
MENÚS MENSUALS (els trobareu actualitzats a final de cada mes pel mes següent):
.................... SETEMBRE 2024
.................... OCTUBRE 2024
..................... NOVEMBRE 2024
..................... DESEMBRE 2024
..................... GENER 2025
..................... FEBRER 2025
..................... MARÇ 2025
.................... ABRIL 2025
.................... MAIG 2025
NORMES DE FUNCIONAMENT ALUMNES FIXOS:
NORMES DE PAGAMENT DEL MENJADOR (clicar enllaç).
FORMA DE PAGAMENT: DOMICILIACIÓ BANCÀRIA.
DEVOLUCIÓ PAGAMENTS AMB FALTES JUSTIFICADES: NOMÉS en cas de malaltia, amb justificant metge i a partir del 3r dia d'absència, i es descomptarà la part proporcional del menú, NO dels monitors.
En cas de què l’alumne/a FIXO no faci ús del servei per qualsevol motiu, SEMPRE s'ha d'avisar abans de les 9'30h i s'han de seguir les següents passes:
1.- AVISAR AL TUTOR/A: per correu electrònic, agenda, personalment,...
2.- AVISAR AL CENTRE: abans de les 9'10h al correu: serveis@ceipsescasesnoves.com.es
Si un infant necessita un menú de DIETA un dia concret, cal que també ens ho notifiqueu al correu: serveis@ceipsescasesnoves.com.es
Per a totes les qüestions econòmiques vos heu de posar en contacte SEMPRE amb COMENSALS, ja que l'escola NO gestiona cap pagament ni rebut.
PREUS DELS MENÚS:
............ ALUMNES FIXOS - Preu menú 6€ (per domiciliació bancària).
A partir de 3 dies setmanals ja que es considera que l'alumne és FIXO. Enviau el full d'inscripció al correu serveis@ceipsescasesnoves.com.es o bé entregar a na Cati (directora).
............. ALUMNES EVENTUALS (amb TIQUETS - clicar enllaç) - Preu menú 6'60€.
El dia que utilitzeu un tiquet heu de:
DONAR EN MÀ A NA CATI O NA MERCEDES (Directora / Coordinadora Menjador): Estaran al despatx de direcció.
Dipositar el tiquet a la CAPSA de MATINERA: només pels usuaris d'aquest servei.
EMPRESA ADJUDICATÀRIA: OPERADORES DE MOVILIDAD BALEAR, S.L.
EMPRESA ACOMPANYANTS: Externa Servicios Generales de Empresa, S.L.
BOIB Nº 69: DECRET 30/2023, de 22 de maig, pel qual es regula el transport escolar en els centres educatius públics i en els centres d’educació especial sostinguts amb fons públics de les Illes Balears
INSTRUCCIONS CONSELLERIA CURS 23/24 - NM080201
NORMATIVA TRANSPORT ESCOLAR - NM080202
CONDICIONS I CRITERIS - NM080203
RUTA DEL TRANSPORT - NM080204
FULL INSCRIPCIÓ (ED. PRIMÀRIA): Entregar-ho a Direcció - MD080201
FULL INSCRIPCIÓ (ED. INFANTIL): Entregar-ho a Direcció - MD080202
AUTORITZACIÓ SORTIDES TOT SOLS - MD080203
ANNEX 2 (obligatori per poder aplicar el descompte del Pla). Aquest ANNEX servirà pel curs 24/25 i també pel 1r trimestre del curs 25/26 (final de desembre 25).
Els fulls d'inscripció i l'ANNEX 2 es poden entregar de 3 maneres:
a na MAJKA (coordinadora de la Matinera).
a na CATI (directora).
enviar-ho al correu del centre: serveis@ceipsescasesnoves.com.es
INICI I FINALITZACIÓ: DES DE DIA 1 D'OCTUBRE DE 2024 A 20 DE JUNY DE 2025.
HORARI: DE 15'30 A 16'30 HORES.
ACTIVITATS DE DILLUNS A DIVENDRES: INSCRIPCIÓ + CARTELL PREUS LUDOTECA
ELS FULLS D'INSCRIPCIÓ ES PODEN D'ENTREGAR DE 3 MANERES:
- NA MAJKA (COORDINADORA).
- NA CATI (DIRECTORA).
- O ENVIAR PER CORREU ELECTRÒNIC AL CORREU: serveis@ceipsescasesnoves.com.es
COORDINADORA MATINERA + EXTRAESCOLARS: MAJKA.
Tel. 696 264 412
IMPORTANT!!
L'abonament per domiciliació bancària es fa durant la 1ª setmana de cada mes (de dia 1 al 7). A partir de dia 8 de cada mes ja s'haurà d'abonar en efectiu. Si qualcú s'apunta amb una nova inscripció passada la 1ª setmana, haurà de fer l'abonament en efectiu a na Majka.
En cas de devolució d'un rebut, una vegada us informi la coordinadora, s'haurà de fer el pagament en efectiu amb un recàrrec de 3€/rebut per les comissions bancàries que s'apliquen.